Werkwijze

Werkwijze

We gaan van start


Super! Na een eerste (telefonische) kennismaking kom ik bij jou aan huis. In dit intakegesprek bekijken we waar het voor jou fout loopt en wat voor jou de ideale situatie zou zijn. Is het vooral je wanordelijke administratie die je frustreert? Loopt de planning van taken en activiteiten steeds in het honderd? Of puilt je kleerkast uit met kleren die je niet meer passen?


Jij geeft aan wat prioritair is en ik luister aandachtig. Ik krijg hierdoor een volledig beeld van hoe het loopt en hoe het nog vlotter kan lopen.


Om het tastbaar te maken, kan je me alvast in huis meenemen om de voornaamste probleemzones te tonen.




Een week na de intake


Op basis van jouw input in het intakegesprek, stel ik een concreet plan van aanpak op. Specifiek, doelgericht en stapsgewijs. Ruimte per ruimte stel ik concrete oplossingen voor. Zo geraken we stap per stap dichter bij jouw doel.


Je krijgt hierbij steeds een gedetailleerde offerte waarin ik een duidelijke raming maak van tijd en prijs.

Een coachingstraject is steeds opnieuw maatwerk, maar een halve dag organizen heb je reeds vanaf € 150.


Vraag je offerte aan.


 


De eigenlijke coachingsessies


Ik kom bij jou thuis op momenten die voor jou passen en we zetten het plan van aanpak om in actie. Opnieuw heb jij de touwtjes in handen. Maar ik sta op elk moment aan je zijde om je te ondersteunen en begeleiden.


Deze sessies zijn telkens een halve of een hele dag.



Nazorg


Ik hoor graag hoe het verder loopt, wat je van de begeleiding vond en of ik je nog met zaken kan helpen. Deze nazorg gebeurt via mail of telefonisch tot 3 maanden na de laatste coachingsessie.


"Het concept van professional organizer was me niet vreemd: ik had er wel eens over gelezen en wist dat het ondertussen ook bij ons bestond. Maar wat Joke aanbiedt, is zoveel meer dan enkel organizen! Ja, ze is uiteraard een grote praktische hulp: in de ruimtes die ze aanpakt is er niks meer te bespeuren van de chaos of rommel die er vroeger was. Maar daarnaast is Joke ook een coach pur sang. Ze heeft me echt doen nadenken over mijn eigen systemen (of het gebrek daaraan) en daardoor ben ik ook op lange termijn geholpen. Ik heb eindelijk terug het gevoel dat ik overzicht heb!"

Anouck

Ieper, 35 jaar

Heb je zelf zin in gekregen in een organizingtraject?

Practical Joke is aspirant-lid van de Belgische Beroepsvereniging van Professional Organizers, BBPO-FBPO en heeft er zich toe verbonden te handelen naar de beroepscode van de BBPO-FBPO.

Nijvelsebaan 116

3060 Korbeek-Dijle

info@practicaljoke.be

0474 43 42 93