Coaching: hoe en wat

Hoe coacht Practical Joke?

Kies de formule die best bij jou en je vragen past.

Online

Bij jou thuis

Bij mij thuis




1 online moment met een vlotte kennismaking,

een coaching én achteraf 10 bondige tips-op-maatin je mailbox,

die voor jou meteen een verschil kunnen maken.


Kostprijs €95 voor anderhalf uur coaching én 10 werkbare tips.

Eventueel te verlengen met extra online coaching (€ 60 per uur).




Na een online kennismaking, kom ik naar je toe.

Gedurende een halve of een volledige dag gaan we samen aan de slag.

Met jouw vragen. Met jouw spullen.

In jouw ruimte. In jouw tempo.


Kostprijs € 65 voor 1 uur coaching en organizing bij jou thuis.




Op zoek naar inspiratie, voorbeelden en tips?

Of wil je jouw vragen stellen én tot inzichten komen

op een andere plek dan bij jou thuis?

Dan ben je welkom hier, aan m'n geweldige keukeneiland.

We nemen er een koffie bij. En trekken al eens een kast of lade open.


Kostprijs € 75 voor 1 uur coaching en inspiratie bij mij thuis.

... En wat?

Practical Joke begeleidt en coacht je in...

Organiseren van spullen en ruimtes

Er stapelt zich wat op...

terwijl we druk bezig zijn en misschien lange tijd geen probleem ervaren, is daar plots het moment:

het overheersende gevoel 'waar komen al die spullen vandaan'!


Je bergruimte en voorraadkast is een onoverzichtelijk geheel, welja, onoverzichtelijke bende.

Je boekenkast is het pronkstuk van je woonkamer, maar je vindt er niets in terug...

en moet die 20-delige reeks met oude filosofen die je kreeg van je tante echt zo centraal staan?

Misschien verdient dat leuke boek - dat je wél met plezier hebt gelezen - wel die plaats.


Je snakt dus naar overzicht, naar systemen, maar vindt het zelf zo moeilijk om eraan te beginnen.

Er greep op te krijgen. En vooral, om het vol te houden.


Kortom, je zoekt iemand die jou coacht om het zélf op orde te krijgen.

Je zou zo graag die zomerjurkjes een centrale plaats geven in je kast, maar je moet eerst - figuurlijk, soms letterlijk - bergen verzetten tot je ze vindt. En wat doe je met die hopen kinderkleren, nu de kids ze ontgroeid zijn. Sjaals, riemen, dassen en jassen; dat is nog een ander paar mouwen (auwch). Of, je vergeet dat je al  4 jeans broeken hebt, waardoor er nu een 5de exemplaar ligt te schitteren in je kast.


Eerst stap is het selecteren in je kledij, tweede stap is die kledij een logische plek te geven in je kast. Zo wordt jouw kleerkast in geen tijd een dressing waarin je kledij ein-de-lijk tot zijn recht komt.


Met andere woorden, ik begeleid je in dit proces en het resultaat is verbluffend: overzicht in wat je nog hebt én zicht op wat je eventueel wél nog nodig hebt. Ook leuk.

Organiseren van kledij

Organiseren van administratie


Loopt je systeem van inkomende post vlot, of blijft de post in een mandje in de gang liggen? Of zelfs niét in een mandje, maar ergens bovenop, onder of tussen.


Hoe verloopt het betalen van facturen: gebeurt dit tijdig, niet altijd of - woops -  soms 2 keer?

Wat doen we dan met die stapels verwerkte documenten?

En hoe lang hou je bepaalde documenten bij?


Ik ga samen met jou aan de slag.

Doel is een aangename werkplek en een overzichtelijk klassement.


Een klassemant waarin je makkelijk documenten kan ordenen én uiteraard ook snel iets kan terug vinden.

Verhuizen betekent stress. Hoe je het draait of keert.

En ik kan ervan meespreken.


Maar verhuizen kan ook efficiënt gebeuren en hoeft niet per definitie een gezinstrauma te worden.

Indien goed voorbereid én met kennis van zaken.

En ook hier kan ik van meespreken.


Ik coach jou en je gezin bij de voorbereiding, het aanpakken en eventueel het inpakken, en stel een draaiboek op voor de verhuis.

Van de voorbereiding 3 maanden vooraf tot de week nà de verhuis.


Ik geef het je op een blaadje, in geen tijd voel je je thuis in je nieuwe stek!

En zijn die verhuisdozen razendsnel verleden tijd!

Verhuiscoaching